Zajímavá videazajímavá videa z Youtube.com

Zajímavá přednáška na vysoké škole

Publikováno 10.01.2012 v 13:47 v kategorii Zajímavé, přečteno: 407x

Že výuka matematiky nemusí být nudná a dá se vtipně oživit předvedl na univerzitě Biola profesor matematiky. Své studenty zaujal poutavým, interaktivním videem. Většinu práce na tomto videu udělal Andrew Staver, který promuje tento semestr v oboru filmové produkce z oddělení filmové a mediální umění. Myslím, že se mu to povedlo!

Komentáře

Celkem 2 komentáře

  • Toom 26.01.2012 v 20:19 Konečně zajímavý způsob výuky..


  • OMOtgvcUTBrly 30.04.2012 v 16:11 Ja bych to nevidel zas tak zhave, jak to vyvetbujare.Na FITu jsem tretim rokem a muzu rict, ze mi ta skola dala opravdu hodne. Kdo ceka, ze ho skola nejak vyprofiluje , je podle me trosku naivni me naopak velmi obohatil rozhled, ktery mi skola dala v ramci celeho IT oboru. Pokud prijdete nekam do prace a reknete jim ja jsem hardwareovy specialista, protoze jsem mel na vysoke 3 semestry VHDL tak je to sice fajn, ale zadny metal vam stejne bez praxe nedaji. Na FITu stiham skolu i praxi, coz je pro me idealni stav ziskavam obecne znalosti a zaroven mam moznost se prakticky ucit a zkouset veci, ktere me bavi. Navic tu existuje spousta skolnich projektu s moznosti profesniho rozvoje v danem odvetvi.Musim nicmene uznat, ze zmeny provedene v posledni dobe, ktere tady popisujete, jsou ponekud kontraproduktivni. Problem FITu je, ze prijima hodne studentu. Zkousejici k nim pak nezridka pristupuji ponekud stadovite, jsou zvykli, ze vytisknou 700 papiru s pisemkama, pak to hodi vsechno do scanneru a o vic se nestaraji. Tristni je i to, ze za celou dobu studia jsem neabsolvoval ani jednu ustni zkousku. Tez spousta projektu je hodnocena ucelove napsanymi skripty, o jejichz objektivite muzeme polemizovat. Pokud mate napr. predepsano pouzit 1 konkretni algoritmus pro reseni nejake ulohy a skript hodnoti jen vstup->vystup, je v podstate jedno, co tam naimplementujete (tohle vim ze zkusenosti). Na zdrojaky se totiz divaji jenom v prvaku. Paradoxne to take poskozuje odpovedne studenty napr. jsem psal skript na filtrovani textu. Jedina chyba byla, ze jsem na konec vysledku pro lepsi zobrazeni pridal odradkovani. Vzhledem k tomu, ze vse hodnotil skript (ktery kontroloval uplnou shodnost s referencnim vystupem) a ze zdrojak nikdo ani neotevrel, dostal jsem 0b. Nakolik je to fer uznejte sami.Ve vysledku se potom stavalo, ze ustavem prochazela krome radnych absolventu take spousta podivnych individui. Misto toho, aby vsak vedeni zkvalitnilo vyuku a kontrolu studia, rozhodlo se jit cestou buzerace studentu. Bohuzel mnoha tato narizeni nesahaji pouze na ty nepoctive, ale dotykaji se tez tech peclivych. Timto vznika mezi studenty jakasi bariera, jelikoz obe strany maji pocit, ze ten druhy je jejich nepritel a snazi se ho vsemozne obchazet. Podle meho nazoru by vsak na dobre fungujicim ustavu mel byt vztah profesor-student spise kolegialni, kdy oba se snazi naucit a rozvijet studenta co nejvice.Neverim ze na lepsi pristup ke studentum nejsou kapacity. Pritelkyne studuje socialni vedy na MU a vidim u ni nesrovnatelne vetsi mnozstvi casu, ktere vyucujici/doktorandi/opravujici studentum venuji. Nechapu, proc to takhle neni i na FITu.Jak to bude dal, tezko rict, pevne vsak doufam, ze vedeni odhodi tu drabovskou masku a vyjde studentum vice vstric. Myslim si totiz, ze je to dobra skola, ma krasne zazemi, spickove vybaveni a zamestnava spoustu kapacit v ruznych oborech. Bohuzel, vsechna tahle prestiz, o kterou se snazime, je potom stahovana dolu nesmyslnymi opatrenimi, o kterych byla rec.


  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?