Publikováno 09.03.2012 v 10:11v kategorii Virální reklamy,přečteno: 413x
Automobilka Mercedes si pro představení nového modelu palivového článku zvolila velmi kreativní způsob reklamy. Na automobil umístili led panely na které promítali okolí snímané kamerou za vozem. Tímto způsobem se vozidlo stalo neviditelné a díky tomu, že používá elektronický pohon, i neslyšitelné. Velmi zajímavý způsob reklamy s virálním potenciálem.
Komentáře
Celkem 1 komentář
Karlos09.03.2012 v 10:14Tak to je opravdu hoodně povedená reklama. :) Takový kdyby vysílaly v televizi, tak bych se na ně i díval. :D Mazec.
Komentáře
Celkem 1 komentář
Karlos 09.03.2012 v 10:14 Tak to je opravdu hoodně povedená reklama. :) Takový kdyby vysílaly v televizi, tak bych se na ně i díval. :D Mazec.